توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان قرچک سرعت می‌گیرد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان قرچک سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به روند مطلوب گسترش اقدامات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به نیاز مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان به خدمات الکترونیکی، بر اساس سیاست و اولویت دولت در بهره‌مندی تمامی مناطق از جمله مناطق روستایی از اینترنت، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان نیز سرعت می‌گیرد.


وی افزود: با توجه به روند رو به افزایش استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه بسیاری خدمات به صورت اینترنتی و الکترونیکی، ضرورت سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ بخصوص با شیوع بیشتر ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی الزام بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی در ابعاد مختلف افزایش پیدا کرده است.


خطیبی یادآور شد: نیاز مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان به زیرساخت‌های ارتباطی روز به روز بیشتر می‌شود به همین منظور ضرورت دارد متولیان امر با برنامه‌ریزی صحیح گام‌های اساسی در راستای توسعه شبکه اینترنت بردارند و به ویژه به نقاط محروم دقت نظر کافی داشته باشند.


این مسئول ادامه داد: توسعه زیرساخت ارتباطی مناطق روستایی از اولویت‌های دولت است که خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما مطابق برنامه ششم بایستی روند کار تسریع شود و از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داریم توازن و عدالت ارتباطی در روستاها برقرار شود.


وی بیان کرد: اهتمام و جدیت دستگاه‌های اجرایی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از شاخص‌های ارزیابی آنها محسوب می‌شود و این مهم مورد تأکید در شهرستان قرچک است.

کد خبر 972473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha