قدردانی از کسبه جهادگر بجنوردی در قالب طرح سه شنبه های تکریم

کانون فرهنگی و هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با همراهی امام جماعت این مسجد، از کسبه نیک اندیش و جهادگر مسجد تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با تقدیر از کسبه نمونه و جهادگر  محله مسجد  برگزار شد.

 


بر این اساس در این مراسم که با همراهی "حجت الاسلام رنجبر" امام جماعت مسجد پنج تن آل عباء برگزار شد، ابتدا با حضور در محل کسب «برات نورانی » از کسبه مسجدی و جهاد گر با اهداء لوح سپاس و تمثال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر شد.

 


همچنین در ادامه فعالان مسجد  لوح سپاس سه شنبه های تکریم  را به «علی خان زاده» فروشنده مواد غذایی و خوار و بار در محل کسب وی، برای خدمات مسجدی و مشارکت های انسان دوستانه اش به این فروشنده  تقدیم کردند.

 

 

در پایان نیز از «اصغر  یونسی»  نانوای خیر و مسجدی محله در قالب طرح سه شنبه های تکریم تقدیر شد.

 

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز  در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

 

کد خبر 972524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha