ویزیت رایگان ۴۵۰ نفر توسط پزشکان کاروان نذر آب در خوسف

رضایی گفت: کاروان نذر آب از استان اصفهان تاکنون ۴۵۰ بیمار را در روستای سرچاه عماری خوسف ویزیت رایگان کردند.

 «محمد رضا رضایی» در حاشیه بازدید از کاروان نذر آب در روستای سرچاه عماری خوسف به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: دومین کاروان نذر آب خراسان جنوبی از روز گذشته در روستای سرچاه عماری خوسف مستقر و در حال خدمات رسانی به روستائیان است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی  450 نفر از خدمات کاروان نذر آب در شهرستان خوسف، خبر داد و گفت: این افراد همچنین از داروی رایگان بهره مند شدند.

 

رضایی با بیان اینکه دومین کاروان نذر آب متشکل از ۳۰ نفر (۱۵ دندانپزشک، پزشک عمومی، پیراپزشک) و نیرو‌های داوطلب هلال احمر از استان اصفهان است، افزود: از روز گذشته تاکنون ۱۶ بیمار غربالگری بینایی و به مرکز استان ارجاع شدند که با دستور پزشک عینک رایگان هم دریافت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف به مدت 2 روز میزبان کاروان نذر آب است، بیان کرد: کاروان نذر آب در روستای محروم و دور افتاده سرچاه عماری مستقر شده ولی مردم 20 روستای مجاور این روستا می توانند از خدمات پزشکی، فرهنگی و معیشتی این کاروان بهره مند شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اهدای چهار کمک هزینه جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک سرویس چینی و دو تخته پتو برای تازه عروسان این روستا خبر داد و گفت: اهدای کفش به 115 نیازمند و توزیع 300 مایع ضدعفونی دست، ماسک، مسواک، خمیردندان و شامپو از دیگر خدمات رایگان کاروان نذر آب در روستای سرچاه عماری است.

کد خبر 972560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha