بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار بین زلزله زدگان رامیان توزیع شد

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: امروز ۴۲۰ بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی و ۳۰۰ بسته معیشتی بین مردم زلزله زده رامیان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز(چهارشنبه ۲۶ شهریور) در بازدید از مناطق زلزله زده رامیان اظهار کرد: امروز به همراه مسئولان از روستاهای زلزله زده رامیان اعم از کشکک، ویرو، الهادی و قورچای بازدید داشتیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: امروز در بازدید از مناطق زلزله زده رامیان ضمن دلجویی از زلزله زدگان، بسته های اهدایی از سوی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بین مردم منطقه توزیع شده است.

 


وی افزود: امروز ۴۲۰ بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی با کیفیت مناسب و حدود ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال بین مردم زلزله زده رامیان توزیع شده است.

 


حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: امید است با برنامه های شاد و مفرحی که مبلغان ما برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده تدارک می بینند روحیه کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده های آسیب دیده بهتر شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: همانطور که در حوادث مختلف اعم از سیل و کرونا وحدت مسئولان، اقوام و مذاهب اسلامی دیده می شود وقف هم در عرصه های مختلف در کنار مردم قرار دارد.

 

وی افزود: اوقاف و امور خیریه هر جایی که نیاز باشد در راستای خدمتگزاری در کنار مردم زلزله زده رامیان است و تحت نظارت ستاد مدیریت بحران آماده ارائه خدمت به زلزله زدگان هستیم تا گوشه ای از مشکلات آنها برطرف شود. 

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد تأکید کرد: خوشبختانه بازسازی در مناطق زلزله زده رامیان با سرعت در حال انجام است که جای قدردانی دارد.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ابراز داشت: وقوع زلزله آسیب هایی را به اماکن مذهبی اعم از مساجد، تکایا و امامزادگان وارد کرد که این خسارت ها مستندسازی شد و امیدوارم از طریق خیرین، سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان کمک هایی نیز به این بخش انجام شود.

کد خبر 972578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha