تا پایان دولت ۱۹۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری می‌رسد

تقوی‌نژاد گفت: تا پایان دولت یک‌هزار و ۹۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری می‌رسد و حدود ۱۱ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سیدکامل تقوی‌نژاد» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی را تا پایان دولت به اتمام برساند.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا پایان دولت یک‌هزار و ۹۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۳۰ درصد به زیرساخت‌های واحد‌های بهداشتی و درمانی دولت افزوده شده است .

 

وی از افتتاح چندین پروژه درمانی توسط رئیس جمهور و به وسیله ویدئو کنفرانس خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی تا سال آینده حدود ۱۱ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه خواهد شد.

 

تقوی‌نژاد ایران را جزء کشورهای موفق دنیا در کنترل ویروس کرونا دانست و اضافه کرد: از خودگذشتگی مدافعان سلامت و کادر مجرب و تقویت زیرساخت‌ها از مهم‌ترین دلایل این موفقیت بوده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نسبت تخت به بیمار در دزفول پایین‌تر از سطح کشوری است ابراز کرد: قطعا با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان به متوسط کشوری خواهد رسید و تلاش می‌شود با تعریف زیرساخت‌های مناسب نسبت تخت‌های بیمارستانی در دزفول به وضع مطلوب و استاندارد کشوری برسد.

 

معاون وزیر بهداشت کیفیت خدمات‌رسانی در مراکز درمانی دزفول را مطلوب دانست و یاد آور شد: این امر باعث شده بیماران شهرها و استان‌های همجوار برای دریافت خدمات درمانی به این شهرستان مراجعه کنند لذا تقویت زیرساخت‌های درمانی دزفول در جلسات ملی در دستور کار قرار دارد.

 

لازم به ذکر است، تقوی‌نژاد با حضور در دزفول از روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابه یازهرا (س)، بیمارستان زنان و زایمان، اورژانس جدید بیمارستان گنجویان، بخش سوانح و سوختگی و بخش بیماری‌های خاص بیمارستان گنجویان و همچنین مرکز خیریه بیماران مبتلا به سرطان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.

 

کد خبر 972601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha