درخشش کودک آستارایی در جام باشگاه های کتابخوانی

تشرینی از درخشش حسنا احمدیان کودک آستارایی در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور خبر داد.

«شاپور تشرینی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: باشگاه‌ های کتابخوانی دستاوردهای مهمی برای آینده کشور به دنبال دارد و باعث تربیتی نسلی می شود که سرانه مطالعه آنها بالاتر می رود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه جام باشگاه‌ های کتابخوانی در میان نسل کودک و نوجوان موفق بوده است، افزود: جام باشگاه‌ های کتابخوانی کودک و نوجوان فرصت‌های مناسب برای ارتقای مطالعه و کیفیت بخشی به سطح مطالعه در کشور بوجود آورده است.

 

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ترویج فرهنگ مطالعه و سوق دادن این قشر به کتابخوانی است.

 

تشرینی از درخشش کودک آستارایی در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور خبر داد و گفت: حسنا احمدیان از سوی هیئت داوران چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی در بخش فیلم های برگزیده به عنوان شایسته تقدیر کشوری شناخته و از وی تجلیل شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان استان گیلان، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه،۲۶ شهریور) طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم از این کودک آستارایی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

وی تصریح کرد: حسنا احمدیان با معرفی کتاب رالف قصه می نویسد اثر ابی هنلن در بخش فیلم چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور شرکت کرده بود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همچنین کتایون قوشخانی دیگر کودک آستارایی نامزد برگزیده استانی در بخش معرفی کتاب شد، افزود: کودکان برگزیده آستارایی به تسهیل گری الهام نعمتی در این جام شرکت کرده بودند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه حسنا احمدیانو کتایون قوشخانی عضو باشگاه دختران رشد در شهرستان آستارا است،گفت: ۲۵ باشگاه کتابخوانی در آستارا فعالیت دارد و در هر یک از این باشگاه ها ۱۰ تا ۲۵ کودک و نوجوان عضویت دارند.

 

گفتنی است، چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با مشارکت ۳۳۵۹۷۸ عضو در قالب ۲۱۹۴۸ باشگاه کتاب‌خوانی از ۱۸۲۰ شهر روستا در تمامی استان‌های کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که امروز از نفرات برتر آن در استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 972603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha