توزیع ۱۰۰ بسته نوشت افزار توسط کانون فرهنگی رشد ابوزیدآباد

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد از توزیع یکصد بسته نوشت افزار توسط سازمان مردم نهاد خیریه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به این کانون در بین دانش آموزان نیازمند ابوزیدآبادی خبر داد.

«حجت صبوحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، سازمان مردم نهاد خیریه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد یکصد بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد افزود: این بسته ها به ارزش ۵۰ میلیون ریال با کمک و مساعدت خیرین تهیه و  به نمایندگی آموزش و پرورش بخش کویرات تحویل داده شد.

 

 

صبوحی در ادامه بیان داشت: سازمان مردم نهاد خیریه حضرت ابوالفضل(ع) مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد در پيروی از سيره مولای متقيان علی(ع) به منظور گره گشایی بخشی از مشكلات معيشتی نيازمندان به صورت فعال در طول سال و مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی، کمک های نقدی و غیرنقدی و بسته های نوشت افزار را به نیازمندان ارائه می کند.

 

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر ابوزیدآباد اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار و نوع دوست جهت کمک به خانواده های بی بضاعت است و خیرین و علاقه مندان کمک به این موسسه خیریه می توانند کمک های خداپسندانه خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۷۷۰۱۸۰۰۲ بانک ملی به نام  موسسه خيريه حضرت ابوالفضل(ع) و یا کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مسجد امام خمينی(ره) تحویل دهند.

 

خيريه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به كانون فرهنگی هنری «رشد» مسجد امام خمينی(ره) شهر ابوزیدآباد به عنوان يك موسسه مردم نهاد در سال ۱۳۹۰ به همت جمعی از جوانان خيّر نیک انديش، نمازگزاران، هيأت امنا، امام جماعت و توليت مسجد امام خمینی(ره) كار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ به ثبت رسيد./

کد خبر 972630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha