تعدادی از کلاس های درس روستایی دو پایه است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان گفت: امسال تعدادی از کلاس های درس روستایی شیروان دو پایه است.

«احمد زیبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید ۱۰ کلاس درس مقطع متوسطه اول در این شهرستان به صورت دوپایه تشکیل خواهد شد.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: در این کلاس های درس که در روستاهای با جمعیت اندک دانش آموزی تشکیل می شود،  ۶۰ دانش آموز دوپایه تحصیلی در یک کلاس حضور می یابند.

 

زیبایی عنون کرد: بر اساس قانون اگر تعداد دانش آموزان روستایی زیر ۱۰ نفر باشد باید دانش آموزان دو پایه در یک کلاس حاضر شوند ولی برای حذف نکردن کلاس ها و خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان، در این شهرستان حتی مجوز تشکیل کلاس با جمعیت زیر هفت نفر دانش آموز را نیز با یک دبیر گرفته ایم.

 


وی در خصوص سازماندهی نیروی انسانی متوسطه دوم در این شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای پروژه مهر، طبق جدول زمان بندی، سازماندهی نیروی انسانی متوسطه دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیروان برگزار شد که ۱۶۰ نفر از همکاران آموزش متوسطه طبق برنامه ریزی در محل سازماندهی حضور یافته و محل خدمت یکساله خود را انتخاب کرده و ابلاغ تدریس دریافت کردند.  

 

زیبایی بر کلاس بندی دانش آموزان توسط مدیران تاکید و بیان کرد: تا زمانی که کلاس بندی انجام نشود هیج اتفاقی در شبکه اجتماعی شاد نخواهد افتاد.

 


هم اینک ۲۸ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 972645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha