فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» منتشر شد.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز  با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» منتشر شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: بررسی جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در معارف اسلامی، منظومه فکری امام راحل، رهبر انقلاب و مصلحان دینی معاصر، بررسی مناسبات تاریخی پیوند مساجد، نقش مساجد، مدارس و خانواده های مسلمان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با پیشگامی و نوآوری نسل جوان، نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومتاز برخی محورهای فراخوان نماز است.

 

وی ادامه داد: نقش مسجد، مدرسه و خانه در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ترویج معارف نماز، ارتباط مسجد، مدرسه و خانه در پیشگیری و کاهش وقوع جرم در جامعه، دفاع مقدس، الگوی تجلی تربیت یافتگان مسجد، مدرسه و خانه تراز سلامی، آسیب شناسی پیوند مسجد، مدرسه و خانه و ارائه راهکارهای اصلاحی از محورهای فراخوان نماز است.

 

وی گفت: متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می توانند آثار خود را در قالب های زیر مقالات علمی، پژوهش های کاربردی، فیلم کوتاه ، پویانمایی و موشن گرافی، طرح های گرافیگی، ایده ها و تجربیات مؤفقو غیره ارسال کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان به ثبت نام و مهلت شرکت در فراخوان  اشاره کرد و افزود: از (۱۰ شهریور ) تا (۱۰ آذر ) و نحوه ثبت نام و ارسال آثاراز طریق سامانه www.namaz.ir   انجام  می شود.

 

 

 

کد خبر 972686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha