کارفرمایان و کارگران جهادگران اقتصادی کشور هستند

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: کارفرمایان و کارگران این مرز و بوم، جهادگران اقتصادی کشور هستند و باید مشکلاتشان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، روزهای شنبه جلسات کارگروه اشتغال و ستاد تسهیل در فرمانداری برگزار می شود و روزهای چهارشنبه هر هفته فرماندار پاکدشت از واحدهای تولیدی با همراهی اعضای ستاد تسهیل بازدید می نماید.

طبق روال هر هفته برنامه بازدید میدانی هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با همراهی علیدادی بخشداری شریف آباد و اعضای ستاد تسهیل شهرستان از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد برگزار شد.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این بازدیدها گفت: کارفرمایان و کارگران این مرز و بوم، جهادگران اقتصادی کشور هستند و باید مشکلاتشان برطرف شود.

وی اظهار داشت: امروز تمام اجزای تولید اعم از کارفرما و کارگر در خط مقدم جهاد هستند و به‌عنوان جهادگر در کشور محسوب می‌شوند و تلاش می‌کنند تا کشور را در مسیر رشد اقتصادی سوق دهند و ایرانی آباد را همه با هم داشته باشیم.

فرماندار پاکدشت افزود: دشمنان با استفاده از تحریمهای ناجوانمردانه درصدد نابودی این عرصه اقتصادی در کشور هستند و امیدواریم با کمک هم بتوانیم مقابل این حیله‌ها بایستیم تا دشمنان نتوانند بر این مهم مستولی شوند.

وی افزود: برنامه‌هایی در دستور کار است تا مجلس و دولت در کنار جهادگران اقتصادی و در سال جهش تولید بتوانند کشور را بیش از پیش در مسیر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار قرار دهند.

کد خبر 972687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha