ارتش در هفته دفاع مقدس| از برپایی نمایشگاه تجهیزات تا تجلیل از کادر درمان

هماهنگ کننده ارتش در جنوب شرق کشور با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه تجهیزات ارتش در پایگاه هوانیروز برای بازدید عموم افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پیاده ستاد جلیل الله حمزه ای، پنجشنبه(۲۷ شهریور) در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ارتش برنامه های خود را مشترک با دیگر نیروهای مسلح برگزار می کند؛ گفت: برنامه های ما از 30 شهریور با افتتاح نمایشگاه تجهیزات ارتش در پایگاه هوانیروز با استقرار بیمارستان صحرایی، پدافند هوایی، یگان پهباد، یگان جنگال، تیم پروازی بالگردی و با بازدید برای عموم آغاز می شود.

 

 

هماهنگ کننده ارتش در جنوب شرق کشور تجلیل از پیشکسوتان ارتش، حضور در رژه موتوری، تجلیل از سربازان وظیفه، حضور بخش معارف جنگ در دو شهرستان کرمان و سیرجان به منظور انتقال این معارف به نسل جوان، رزمایش کمک مؤمنانه در حسینیه ثارالله و جشنواره فیلم کرمان را از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

 

 

وی مراسم ویژه اهدای تاج گل بر مزار شهدای مقاومت در کرمان، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری، دیدار با سه خانواده شهید ارتش، سخنرانی پیش از خطبه های فرماندهان در کرمان و سیرجان و زرند و راور و بردسیر؛ گرامیداشت سالروز عملیات حصر آبادان در فضای مجازی و اهدای خون کارکنان در سازمان انتقال خون را نیز مورد اشاره قرار داد.

 

 

سرهنگ حمزه ای اعزام تیم پزشکی ارتش به مناطق محروم، تجلیل از کادر درمانی در خط مقدم بیماری کرونا در محل دانشگاه علوم پزشکی که ۴۰ نفر از بیمارستان های دولتی و غیردولتی دعوت شدند و گرامیداشت شهیدان فلاحی، نامجو، فکوری، کلاهدوز و جهان‌آرا را از دیگر برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

 

 

 

 

کد خبر 972703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha