کانون های مساجد شهرستان نیر در رویداد ملی فهما خوش درخشیدند

سقاء گفت: کانون های مساجد شهرستان نیر در رویداد ملی فهما خوش درخشیدند و توانستند فعالیت های خلاقانه فرهنگی، دینی، قرآنی و هنری خود را در این عرصه به فعالان کانون های مساجد کشور معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (27 شهریورماه) در دیدار با امام جمعه شهرستان نیر گفت: کانون های مساجد شهرستان نیر در رویداد ملی فهما خوش درخشیدند و توانستند فعالیت های خلاقانه فرهنگی، دینی، قرآنی و هنری خود را در این عرصه به فعالان کانون های مساجد کشور معرفی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت فرهنگی بهترین ابزار عملی برای نشان دادن هویت ملی است و با این راهکار می توان فتنه اخیر دشمنان اسلام را در زمینه اهانت به ساحت قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را خنثی کرد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت:عرصه معرفی اسلام ناب محمدی به جهانیان باید با فعالیت های فرهنگی ادامه یابد تا شاهد از بین رفتن رفتارهای شیطانی سیاستمداران غربی باشیم.

 

وی تاکید کرد: کم توجهی فعالان فرهنگی جهان اسلام باعث جریح تر شدن دشمنان برای توهین به مقدسات دین مبین اسلام می شود و باید در این زمینه هوشیارتر از همیشه عمل کنیم.

 

سقاء یادآور شد: خیانت کشورهای عربی در مقابل آرمان فلسطین نشان می دهد که کشورهای استکباری به خود اجازه تعدی و اهانت به دین مبین اسلام را خواهند داد و سکوت این کشورهای خیانت به قرآن و پیامبر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اهانت اخیر نشریه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) نباید بدون جواب باشد زیرا روز به روز این توهین ها در حال افزایش است.

 

سقاء بیان کرد: فعالان کانون های مساجد در این زمینه سکوت نخواهند کرد و با کارهای عملی در زمینه های فرهنگی از هویت اسلام پاسداری خواهد شد.

کد خبر 972708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha