شرایط عضویت در انجمن جوانان کارآفرین گلستان/ لزوم به کارگیری جوانان در بنگاه های اقتصادی

جوادی شرایط عضویت در انجمن جوانان کارآفرینان استان گلستان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ۵۷ نفر در گلستان عضو این انجمن هستند.

«احمد جوادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلستان گفت: انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان حدود دو سال گذشته مطابق با انجمن جوانان کارآفرین سایر استان ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین گلستان ادامه داد: انجمن جوانان کارآفرین گلستان زیر نظر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان فعالیت دارد.

 

وی افزود: افرادی که کارآفرین هستند و عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوده و یا دارای کارت عضویت هستند، شرایط عضویت در انجمن جوانان کارآفرین گلستان را دارند.

 

جوادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان ۵۷ عضو دارد و به دنبال جذب افراد بیشتری هستیم.

 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین گلستان بیان کرد: انجام برخی اقدامات آموزشی و اجرایی، پیشبرد امور مربوط به جوانان و بررسی مشکلات آنها در کسب و کارها در انجمن جوانان کارآفرین گلستان مورد پیگیری قرار می گیرد.

 

وی یادآور شد: هیئت مدیره هفت نفره انجمن جوانان کارآفرین گلستان از نخبگان و افراد برجسته حوزه کارآفرینی هستند و با آرای جوانان به عنوان هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین گلستان منصوب شدند تا مشکلات و کارهای مربوط به حوزه کارآفرینی جوانان را پیگیری کنند.

 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین گلستان خاطرنشان کرد: برای آن دسته از جوانان استان گلستان که علاقه مند به فعالیت در حوزه آموزشی کارآفرینی هستند، می توانند از آموزش های ما در فضای مجازی و حقیقی بهره مند شوند.

 

جوادی با بیان اینکه در تمامی شهرهای استان گلستان دوره های آموزشی برگزار می کنیم، گفت: جوانان برای ورود به حوزه کارآفرینی و بازار کسب و کار می توانند از این آموزش ها بهره مند شوند. 

 

وی تأکید کرد: جوانانی که علاقه مند به عضویت در انجمن جوانان کارآفرین هستند، می توانند نسبت به گرفتن کارت بازرگانی اقدام کنند و یا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان عضو شوند تا به این ترتیب از برنامه ها و مزایای انجمن جوانان کارآفرین گلستان بهره مند شوند.

 

رئیس انجمن جوانان کارآفرین گلستان افزود: جوانان فعال در حوزه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین بدون عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و تنها با مجوز پارک علم و فناوری گلستان می توانند عضو انجمن جوانان کارآفرین گلستان شوند‌.

 

جوادی تصریح کرد: در حال حاضر تولید در کشورمان رقابت پذیر نیست و امیدوارم به کارگیری نیروهای جوان در بنگاه های اقتصادی افزایش یابد تا با استفاده از نیرو و فکر و ایده جوانان بیشترین بازده اقتصادی نصیب جوانان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین معضل استان گلستان اشتغال جوانان است و امیدوارم با به کارگیری جوانان در بنگاه های اقتصادی و حمایت از آنها معضل بیکاری جوانات برطرف شود.

 

کد خبر 972767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha