اعلام برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس

دلشادی از برگزاری برنامه‌های حوزه هنری خوزستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس و شکست حصر آبادان خبر داد.

«سینا دلشادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و همچنین شکست حصر آبادان برنامه‌هایی متناسب با این ایام تدارک دیده است افزود: نمایش تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی اضافه کرد: تولید  کلیپ از نقش ایثارگری بانوان در هشت سال دفاع مقدس، هفت اثر هفت دقیقه‌ای نمایشی از هفت کارگردان به‌نام استان جهت فضای صوتی و رادیویی (پادکست)، شب شعر مجازی با موضوع دفاع مقدس (فارسی)، تولید کلیپ نقاشی دفاع مقدس توسط هنرمند امید فاضلی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

 

دلشادی برگزاری نمایشگاه مجازی آثار استاد امید فاضلی با عنوان «اهواز سرافراز» در خصوص واقعه تروریستی 31 شهریور اهواز، طراحی خاطرات وصایای 6 شهید سرلشکر خوزستان در قالب استوری موشن، مجموعه نقاشی آثار دفاع مقدس در طول 40 سال با عنوان ( نقش حماسه)، طراحی و نقاشی با تکنیک شن توسط خانم فاطمه عبادی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دانست.

 

وی تصریح کرد: طراحی و چاپ پوستر انتشار و خاطرات شهدای 10 شهرستان خوزستان، طراحی و چاپ خاطرات 40 شهید استان خوزستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رونمایی از شاسی 40 وقایع مهم دفاع مقدس در استان خوزستان نیز برگزار می‌شود.

 

سرپرست حوزه هنری خوزستان به برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد: رونمایی از سومین پوستر قهرمان شهر ما (شهدای محوری) و رونمایی از پوستر دفاع مقدس، ویدئو تئاتر سنگ و شیطان، ویدئو تئاتر عروسکی داس و دشمن (عظیم الجثه(، کلیپ خوشنویسی نون و القلم، کلیپ عکس و خاطره شرح و شاهد نیز توسط حوزه هنری این شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی معرفی کتاب «زیباترین روزهای زنگی»، تولید 2 نمایش صوتی با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و تولید و انتشار هشت پوستر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت از برنامه‌های در نظر گرفته شده در حوزه هنری شهرستان دزفول است.

 

کد خبر 972770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha