جدیت مدیران و معلمان برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس

گوهری راد گفت: ما تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتقال کرونا در مدارس به کار می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز(پنج شنبه ۲۷ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه بازگشایی مدارس به گونه ای است که در شرایط مختلف سفید، زرد و قرمز اجرای شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی براساس وضعیت قرمز است به همین علت ستاد ملی کرونا مجوز بازگشایی مدارس به صورت حضوری را صادر کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در روز نخست بازگشایی مدارس نیز برخی از شهرستان های استان گلستان در وضعیت قرمز کرونا بودند که این مدارس هم بازگشایی شده است.

 

وی ابراز داشت: در حال حاضر نیز وضعیت حضوری دانش آموزان در وضعیت مختلف کرونا ادامه دارد و ما تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتقال کرونا به کار می گیریم.

 

گوهری راد تأکید کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها و ناظران بهداشتی آموزش و پرورش بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نظارت دارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: ما در قبال دانش آموزان علاوه بر وظیفه قانونی، وظیفه پدرانه و مادرانه داریم و به طور قطع هیچ کدام از مدیران و معلمان کوچکترین سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی نخواهند داشت و تمام تلاش خود را برای سلامت دانش آموزان به کار می گیرند.

کد خبر 972772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha