چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک مطالبات به حق مردم دهلران است

فرماندار دهلران با بیان اینکه مسیر دهلران به اندیشمک به طول ۱۲ کیلومتر بهره برداری شده است، گفت: چهار بانده کردن مسیر دهلران به مهران و اندیمشک یکی از مطالبات مردم شهرستان است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام «مجید عسگری» در حاشیه بازدید «سعید جغتایی» رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور  از دهلران، اظهار کرد: قطعه اول چهار بانده شدن مسیر دهلران به اندیشمک به طول ۱۲ کیلومتر بهره برداری شده است و قطعه دوم به طول ۱۸ کیلومتر با پیشرفت ۵ درصد نیازمند تسریع در عملیات اجرایی است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حجم ترددها و به ویژه در ایام اربعین حسینی در مسیر اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران، نیازمند توجه ویژه است و تکمیل این پروژه از خواسته های اصلی مردم این شهرستان است.

 

عسگری گفت: تعیین تکلیف پروژه های راه سازی در شهرستان، حذف  نقاط حادثه خیز به خصوص  پیچ‌های نصریان از جمله موارد مطرح شده با رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

 

فرماندار شهرستان دهلران افزود: یکی دیگر از مطالبات حوزه شهرستان  جاده چم سرخ - حاضرمیل به طول ۶۵ کیلومتر است که با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار می شود که با توجه به کمبود اعتبارات استانی نیازمند ترزیق اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ است که رایزنی در این خصوص صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی در شهرستان، خاطرنشان کرد: از این مقدار ۱۸۰ کیلومتر راه شریانی و ۳۰۰ کیلومتر راه مرزی و فرعی است.

کد خبر 972780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha