مسیر های ارتباطی شهرستان دهلران نیازمند اعتبار وتوجه دولت هستند

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: متاسفانه جاده های کم عرض شهرستان دهلران مشکلاتی زیادی برای شهروندان ایجاد کرده و مسیرهای ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبار و توجه دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در حاشیه بازدید رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: كم عرض بودن مسیرهای دهلران  ارتباطی اندیمشك و مهران باعث مشکلاتی زیادی برای شهروندان این شهرستان شده است به گونه که در طول سال شاهد عزادار شدن برخی خانواده ها به خاطر از دست دادن جان عزیزانشان در این مسیر هستیم.

 

امام جمعه دهلران بر لزوم توجه جدی به محورهای ارتباط این شهرستان تاكید كرد و گفت: دهلران به واسطه استعدادها و ظرفیت های فراوان در حوزه نفت و گاز و در مسیر تردد بودن زائرین عتبات عالیات نیازمند توجه جدی در حوزه راه ها و تسریع در عملیات اجرایی پروژه های راه است  و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم توجه و اعتبارات قطره چکانی باعث شده که مسیر جاده چم‌سرخ - حاضرمیل دهلران بیش از یک دهه زمان ببرد و مردم بخش های زرین آباد و میمه با مشکلات زیادی روبرو هستند و باید مسئولان با تخصیص اعتبارت ملی این مسیر را تکمیل کنند.

 

کد خبر 972787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha