کشور امروز بیش از هر زمان دیگر  نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری است

تاتار، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر در کشور نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری هستیم زیرا دشمن با تحریم های ناجوانمردانه سعی دارد به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

مراد علی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شنستان در کرمانشاه گفت: دشمن بعثی به سرکردگی آمریکا جنگی به راه انداخت که به خیال خودشان  فکر کردن ظرف چند روز انقلاب را از پا در می آورند پای در میدانی گذاشت که با مقاومت هشت ساله ملت ایران همراه بود و انجا بود که مردم برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به لبیک امام (ره) پاسخ دادند و در مسیر جهاد و شهادت پا نهادند.


وی خاطر نشان کرد: ترور دولت مردان کشور و مردم بیگناه توسط آمریکا و گروهک دست نشانده منافقین در اوایل انقلاب سند تروریست بودن دولت آمریکا و حامیانش بود که با وجود ترور دولت مردان نه تنها روحیه ملت تضعیف نشد بلکه ملت ایران دست از تلاش برنداشته و کماکان دوشادوش این نظام قدم برداشتند.

 

فرماندار شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک تکلیف دینی و وظیفه همه مسوولان است، افزود:  امروز ما مسئولان باید با خدمت رسانی جهادی  این راه زنده نگه داریم و اجازه ندهیم دشمنان به خواسته های پوچ و واهی خود برسد.

 

تاتار با اشاره به اینکه این قصرشیرین مطهر به خون شهدای زیادی است و برای دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی  و در فضای باز برگزار می شود .

 

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس با نواخته شدن زنگ مقاومت آغاز می شود، گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری جشنواره سرباز، اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش پرچم و دلجویی از خانواده معظم شهدا از مهم ترین برنامه های اجرایی دفاع مقدس در شهرستان قصرشیرین خواهد بود.

کد خبر 972920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha