جنگ امروز جنگ اراده هاست

آیت الله عبادی گفت: امروز جنگ اراده‌هاست و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه و اراده قوی و مستحکم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۹شهریور) در دیدار با سردار سید هاشم غیاثی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: اگرچه شرایط کرونا محدودیت هایی را ایجاد می کند اما به خواصی که آرزو دارند تا شما را از نزدیک ببینند، می توان فرصتی داده شود تا از فرمایشات و گفتار شما استفاده کنند مخصوصا در شرایطی که بیش از هر چیز مسئله امیدواری و روحیه مناسب جامعه مورد توجه است.

 

وی گفت: امروز جنگ اراده هاست و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه بالا، اراده ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.
 

 

آیت الله عبادی خطاب به مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: الحمدلله خداوند به حضرتعالی این توفیق را داده است که هم دیدار شما و هم فرمایشات و گفتار شما مسئله امیدواری را که امروز مهمترین مسئله جامعه ما است را تشدید می کند.

 

وی گفت: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان حضرتعالی را زیارت کنند و این حسرت در دل آن ها باقی نماند و اگر برای همه مقدور نیست، حداقل برای عده ای این دیدار ممکن خواهد بود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بنده دعاگوی شما و امثال شما و خدمتگزاران واقعی به این نظام مقدس هستم، تاکید کرد: امیدوارم خداوند متعال شما را در تداوم راه شهدا حفظ کند.

 

آیت الله عبادی افزود: اگرچه در لحظه آخر، شهادت آرزوی هر انسانی است ولی بقای امثال شما در تحقق اهداف شهدا بسیار بیشتر از اجر و پاداش شهادت است.

 

وی در پایان گفت: سوال شد که آیا بالاتر از مقام شهادت، مقامی وجود دارد که پاسخ داده اند بله، و آن برای کسانی است که در جهاد در راه خدا از خود و جان خود بگذرند و تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام گذارند و تا آخر عمر در پیاده کردن اهداف شهدا کار و تلاش کنند، چنین کسانی مقامشان از مقام شهید بالاتر است.

کد خبر 973047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha