کلید رفع آسیب های اجتماعی گسترش فرهنگ بسیجی است

حجت الاسلام قدرتی گفت: کلید حل مشکلاتی از قبیل آسیب های اجتماعی این است که فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام «نوراله قدرتی» در همایش چهل سال ایثار، شهادت و شجاعت بسیجیان شهرستان تاکستان بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و ایستادگی آنها، نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: شجاعت‌، ولایت‌، آگاهی و شناخت‌، عدالت‌خواهی، دشمن شناسی و اخلاص در عمل از شاخص های فرهنگ و تفکر بسیجی محسوب می‌ شود.

 

وی عنوان کرد: بسیج با شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا به امروز در برهه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اوج صلابت و اقتدار خویش را برای دوستان و دشمنان این مرز و بوم نمایان ساخته است و امروز هم به کمک دستگاه قضایی آمده و بی گمان کلید حل مشکلاتی از قبیل آسیب های اجتماعی این است که فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم باشد.

 

حجت الاسلام قدرتی گفت: ارتقای امنیت مردم از مهمترین اهداف راه اندازی گشت رضوی است و این گشت در شهرستان تاکستان با همکاری بین نیروی انتظامی و با استفاده از ظرفیت های موجود در سازمان بسیج، در استان پیشگام بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به واسطه تلاش‌های شبانه ‌روزی سازمان بسیج و نیروی انتظامی، امنیت افزایش یافته و از آسیب‌ های اجتماعی جلوگیری شده‌ است و اقدامات بسیار خوبی برای ارتقای امنیت صورت گرفته، اما موضوع امنیت فراگیر و نیازمند حمایت همه دستگاه‌های مربوطه است.

کد خبر 973052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha