برپایی اینترنتی همایش فرهنگی عاشورا به همت آستان قدس عباسی

امسال هشتمین جشنواره فرهنگی سالانه عاشورا را به دلیل شیوع کرونا وبا همکاری دانشگاه بغداد به صورت اینترنتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد روابط دانشگاهی وابسته به بخش روابط عمومی آستان قدس عباسی اعلام کرد، امسال هشتمین جشنواره فرهنگی سالانه عاشورا را به دلیل شیوع کرونا و پایبندی به دستورالعملهای بهداشتی روز جمعه (18 سپتامبر) راس ساعت پنج با همکاری دانشگاه بغداد به صورت اینترنتی برگزار خواهد کرد.

 

ماهر خالد، مسئول واحد ياد شده در گفتگو با شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت، این جشنواره یکی از فعالیتهای مهم واحد است که در دوره های پیشین شاهد استقبال خوبی بوده است و به منظور عدم وقفه از طریق پلتفرم (ZOOM) و صفحه طرح ملی جوانان الکفیل به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد. همچنین فراخوانهایی برای مشارکت در آن از داخل دانشگاه و خارج آن ارسال شده است و امیدواریم اهداف خود را در حوزه عاشورا و اهداف والای آن محقق کند.

 

وی اظهار داشت، یکی از بخشهای این جشنواره مسابقه فرهنگی عاشورایی است که مشارکت در آن از طریق لینک:https://alkafeel.net/cont امکان پذیر است. دانشجویان می توانند از این طریق در مسابقه شرکت کنند و در طول این مدت پاسخهای آنها دریافت و اسامی برندگان در پایان جشنواره اعلام خواهد شد. پس از تفکیک پاسخهای صحیح و انجام قرعه کشی میان برندگان در صورت تعداد بالای آنها به سه برنده نخست هدایای مادی اهدا و از آنها تقدیر می شود.

کد خبر 973120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha