برگزاری وبینار «جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی»

وبینار «جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی» به زبان اردو به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پیشاور و همکاری اداره توسعه ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وبینار «جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی» به زبان اردو برگزار می شود.


در این نشست وبیناری که به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پیشاور و همکاری اداره توسعه ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد، نقش آفرینی حضرت زینب(س) در نهضت حسینی و جایگاه بانوی کربلا به عنوان الگویی برای بانوان امروز توسط فرهیختگان و اساتید دو کشور ایران و پاکستان و به زبان اردو مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


بنابراین گزارش،‌ دکتر فرزانه اعظم لطفی؛ عضو هیأت علمی دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی و مطالعات هند دانشگاه تهران، رییس اسبق دانشکده اقتصاد زنان دانشگاه پیشاور، رییس انجمن ادبی کاروان حوا، رییس بخش اردو دانشگاه بانوان شهید بی نظیر بوتو پیشاور، رییس شاخه بانوان منهاج القران پیشاور از سخنرانان این وبینار می باشند.

زمان برگزاری: 29 شهریورماه 99 از ساعت 14 الی 15:30 به وقت تهران
جهت حضور در وبینار از طریق لینک ذیل وارد شوید:
https://us04web.zoom.us/j/7790541736?pwd=SVhwSnptaTVRalhndm5zRThma3NpQT09

کد خبر 973162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha