طرح «شور عاطفه ها با پویش ایران همدل» تا ۱۱ مهر ادامه دارد

زمانی گفت: طرح شور عاطفه ها با پویش ایران همدل با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا زمانی» صبح امروز(شنبه ۲۹ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: درباره انفاق و نیکوکاری و گره گشایی از کار مردم آیات و روایات مختلفی از قرآن کریم و اهل بیت(علیه السلام) آمده است.

 

رئیس اداره کمیته امداد فاضل آباد ادامه داد: پس از فرامین مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مردم آگاه ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور نشان دادند که در کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


وی افزود: مردم و خیرین در پویش ایران همدل و اطعام حسینی مشارکت پررنگی داشتند که جای قدردانی دارد.

 

زمانی یادآور شد: در ادامه رزمایش مواسات و همدلی، پویش ایران همدل، شور عاطفه ها کلید خورد تا در آغازین روزهای سال تحصیلی حامی دانش آموزان نیازمند باشیم.

 

رئیس اداره کمیته امداد فاضل آباد ابراز داشت: کمیته امداد همه ساله به همراه دیگر دستگاه های اجرایی جشن عاطفه ها را برگزار می کرد اما امسال با شیوع بیماری کووید۱۹ مرحله دوم این رزمایش با عنوان ایران همدل، شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج آموزش غیرحضوری دانش آموزان در حال اجرا است.


وی خاطرنشان کرد: تغییر در نظام آموزشی با شیوع کرونا و شرایط نامناسب اقتصادی مددجویان کمیته امداد نیازمند یک اقدام جهادی است و نیاز است همه در تحقق این مهم دست به دست یکدیگر دهیم.


زمانی با بیان اینکه طرح شور عاطفه ها با ایران همدل از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، ابراز داشت: برای اجرای بهتر این طرح برنامه ریزی لازم در کمیته امداد فاضل آباد صورت گرفته است.

 

رئیس اداره کمیته امداد فاضل آباد یادآور شد: در شناسایی اولیه که انجام شد حدود ۱۵۰ نفر از دانش آموزان فاضل آباد از ملزومات آموزش غیرحضوری بی بهره هستند.

 

کد خبر 973184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha