دستگاه های اجرایی و بانک های شهرستان تسهیلات کرونا را جذب کنند

آزادی گفت: جذب تسهیلات کرونا در اولویت کاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بدره در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: باتوجه به اینکه جذب تسهیلات جبران خسارت کرونا در دستور کار اصلی کارگروه اشتغال استان است، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های شهرستان، از این فرصت پیش آمده برای جذب تسهیلات تلاش کنند.

 

«یونس آزادی»  تصریح کرد: عملکرد شهرستان در زمینه جذب تسهیلات کرونا باید مورد بازنگری قرار گیرد و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مرتبط، جذب این تسهیلات را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

آزادی افزود: چنانچه در زمینه پرداخت تسهیلات مشکلاتی احصاء شد، بانک های عامل و دستگاه های اجرایی با کمک و راهنمایی به متقاضیان نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند.

 

فرماندار بدره تصریح کرد: بانک های عامل گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان  اعلام کنند تا برنامه ریزی لازم برای جذب تسهیلات کرونا برای شهرستان صورت بگیرد.

 

وی یادآور شد: بانک های عامل اختلاف آماری خود را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر طرف کنند تا عملکرد شهرستان در سطح استان به صورت واقعی اعلام شود.

 

آزادی  خاطرنشان کرد: تا پایان جذب تسهیلات، جلسات کمیته اشتغال شهرستان به صورت منظم و هفتگی برگزار خواهد شد و دستگاه های اجرایی شهرستان و بانک ها باید به صورت منظم در جلسات شرکت کنند.

کد خبر 973190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha