تدارک ۱۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

قلندری گفت: برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس امسال با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا ۱۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار شود.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر مازندران اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالروز دفاع مقدس، ویژه برنامه هایی با موضوع ایثار و گذشت در کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) نقاش محله بهشهر برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانانی که جنگ را ندیده و لمس نکردند و آشنایی با سیره و روش زندگی شهدا از مهمترین اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

وی یادآور شد: فرهنگ سازی مناسب برای نسل جدید از جان فشانی جوانان و رزمندگان دیروز، مهمترین وظیفه‌ای است که برعهده داریم و باید در این راستا تلاش شود.

 

قلندری گفت: برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس امسال با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا 10 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) نقاش محله بهشهر برگزار شود.

 

مدیرمسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) نقاش محله بهشهر تاکید کرد: مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس این کانون دیدار با خانواده شهدا، نصب بنر و پرچم بر سر درب مسجد و کانون، حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، مراسم سخنرانی و خاطره گویی رزمندگان، تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و توزیع لوازم التحریر و سبد معیشتی و... است.

 

وی در پایان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و در بین جوانان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) نقاش محله بهشهر و پایگاه مقاومت بسیج و غبار روبی از گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) نقاش محله بهشهر در هفته دفاع مقدس است که با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 973194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha