برگزاری اردوی کوهپیمایی ویژه نوجوانان کانون «آیت الله سیدفخرالدین آیت اللهی»

رحمانیان گفت: اردوی کوهپیمایی با حضور نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخرالدین آیت اللهی» شهرستان جهرم برگزار شد.

«علی رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی» گنجانده شده و در طول سال به اجرا گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی»، مسجد «مصلی» جهرم افزود: از جمله برنامه هایی که همواره در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا گذاشته می شود، کوهنوری است که در قالب گروه های مختلف سنی انجام می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه کوهپیمایی ویژه گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی»، بیان کرد: نوجوانان این کانون در این برنامه با پیمایش بخشی از البرزکوه جهرم در این برنامه ورزشی حضور پیدا کردند.

 

رحمانیان ادامه داد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک در این برنامه به خوبی اجرا شد تا پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» در برنامه های کانون رعایت شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی»، مسجد «مصلی» شهرستان جهرم اضافه کرد: همچنین صرف صبحانه در کوهستان از دیگر برنامه های این اردوی کوهنوردی بود که به همت اعضای کانون تهیه شد.

 

وی بر اجرای برنامه های ورزشی در راستای نشاط و شادمانی بچه های مسجد تاکید کرد و گفت: علاوه بر کوهنوردی، برنامه های دیگری نیز همچون فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی و... در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و در طول سال به اجرا در می آید.

 

رحمانیان گفت: همچنین اجرای مسابقات ورزشی نیز دیگر برنامه این کانون است که همواره با استقبال خوب بچه های مسجد رو به رو می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سید فخرالدین آیت اللهی»، مسجد «مصلی» شهرستان جهرم معنویت همراه با سلامت جسم را از جمله اصول مورد تاکید بزرگان دین دانست و خاطرنشان کرد: پرورش روح با پرداختن به مسائل معنوی و عبادات و پرورش جسم با ورزش کردن و تحرک داشتن حاصل می شود.

 

کد خبر 973196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha