تظاهرات مخالفت با عادی سازی روابط در بحرین ادامه دارد

مردم بحرین در هفتمین روز متوالی در مخالفت با عادی سازی روابط منامه با تل آویو تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، ده ها نفر از بحرین برای هفتمین روز متوالی تظاهراتی را در محکومیت امضای توافقنامه عادی سازی روابط منامه با دشمن صهیونیستی به راه انداختند.

 

فعالان اجتماعی اعلام کردند: این تظاهرات در روستای ابوصیبع در اطراف منامه برگزار شد. عکس های گرفته شده حضور ده ها نفر از مردان و زنان بحرینی را در این تظاهرات محکومیت آمیز نشان می دهد.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم بحرین و فلسطین و پلاکاردهایی را که روی آن عبارت « جمعه خشم قدس است» نوشته شده است، در دست داشتند.

 

شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی همچون «عادی سازی خیانت است»، «بقای شما غیر ممکن است... اخراج اخراج» مخالفت خود را نسبت به عادی سازی روابط منامه و تل آویو اعلام و این اقدام را محکوم کردند.

 

«جواد فیروز» نماینده پیشین بحرین و رئیس جمعیت صلح برای دفاع از حقوق بشر تاکید کرد: عادی سازی کشور با رژیم صهیونیستی مشروع نبودن سیاسی و مردم آل خلیفه را ثابت می کند.

 

فیروز گفت: آل خلیفه پیش از این مورد نفرت اقشار مختلفی از مردم بحرین قرار داشت. درحال حاضر نیز این نفرت پس از عادی سازی روابط با اشغالگران بیشتر شده است.

 

وی افزود: عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی عدول از قانون اساسی و اراده مردمی و نقض امنیت و ثبات در منطقه خلیج فارس است.

 

بحرین و امارات با وجود مخالفت ملت های اسلامی به ویژه فلسطین با رژیم صهیونیستی توافقنامه عادی سازی امضا کردند.

 

کد خبر 973213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha