بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس ایستادگی در برابر دشمنان بود

حجت الاسلام سرلک، بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس را ایستادگی در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: این مهم رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(29 شهریور) در ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس الیگودرز اظهار داشت: بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس ایستادگی در برابر دشمنان، خود کفایی در عرصه های مختلف بود.

 

امام جمعه الیگودرز امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدا عنوان کرد و افزود: امروز همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم.

 

وی اظهار داشت: امروز ما بر صندلی نشسته ایم که حاصل خون شهدای بزرگ انقلاب است، با انجام وظیفه و خدمت به مردم باید به رسالت خود عمل کنیم.

 

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: حفظ ارزش ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر وظایف خطیری است که بر دوش ما بوده و باید در انجام این وظایف نقش آفرینی کنیم.

 

وی بر ضرورت بهره مندی از فرصت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بازخوانی هویت، ارزش ها و آرمان های ملت سرافراز ایران اسلامی است.

 

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: با استفاده از هنر، زبان و ادبیات روز ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های جدید انقلاب منتقل شود.

کد خبر 973256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha