برنامه های اربعین براساس نظر ستاد کرونا اجرا می شود

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: برنامه های اربعین براساس نظر ستاد کرونا اجرا می شود، همچنین برنامه پیاده روی به مشهد مقدس به دلیل جلوگیری از انتقال کرونا لغو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» ظهر امروز (شنبه 29 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین قرار داریم مطالبات مردمی برای برگزاری مراسم وجود دارد و با توجه به دستورالعمل های ستادملی کرونا نسبت به برنامه های این روز عمل خواهیم کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا پیاده روی به مشهد مقدس و اعزام زائران گلستانی به مشهد مقدس را در ایام اربعین و 28 صفر برگزار نمی شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: باید ستاد کرونا شرایطی را در نظر بگیرد که همراهی مردم وجود داشته باشد و مغایرتی در اجرای برنامه ها با پروتکل های بهداشتی به وجود نیاید.

 

وی افزود: برنامه های جایگزین برای ایام اربعین در نظر گرفتیم و تمام تلاش ما این است که شهرهای استان در ایام اربعین حال و هوای عزاداری حسینی به خود بگیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به فضاسازی شهری در ایام اربعین تأکید کرد و گفت: انتظار داریم که در این ایام اصحاب رسانه با ما برای پوشش برنامه های مجازی همکاری بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 973280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha