انس با قرآن در اصلاح زندانیان نقش موثری دارد

ابراهیمی گفت: زندان جای هیچ فردی نیست و زندانیان امروز باید از این فرصت برای اصلاح خود استفاده کنند و در این میان انس با قرآن اقدام موثری است و می تواند برای خودشناسی و تقویت خودباوری مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (شنبه 29 شهریور) در بازدید از کانون اصلاح و تربیت شیراز و شرکت در محفل مددجویان قرآن پژوه گفت: انس با قرآن و عمل به دستورات آن، موجب کاهش لغزش و اشتباهات افراد می شود.

مدیرکل زندان های فارس افزود: قرائت و تامل در آیات قرآن موجب می شود تا چشم بصیرت افراد افزایش یابد و ما باید با مانوس شدن با قرآن، آگاهی و بینش خود را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر خواندن و شنیدن قرآن بیان کرد: قرائت و گوش فرا دادن به قرآن، به عنوان عملى نیک است و ثواب فراوانی دارد و موجب هدایت انسان ها به سوى كمال و سعادت واقعى می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: زندان جای هیچ فردی نیست و زندانیان امروز باید از این فرصت برای اصلاح خود استفاده کنند و در این میان انس با قرآن اقدام موثری است و می تواند برای خودشناسی و تقویت خودباوری مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنی است، این بازدید با هدف رفع مشکلات قضایی و رفاهی مددجویان انجام شد و مدیرکل زندان های فارس با ملاقات چهره به چهره با مددجویان، مشکلات قضایی و رفاهی آنان را بررسی کرد.

کد خبر 973312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha