۳۱۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جهرم اجرا می شود

احمدی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تعداد ۳۱۰ برنامه فرهنگی و هنری با شعار «ما قوی هستیم» درسطح شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (شنبه 29 شهریور)، در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی، گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» و برگزاری برنامه های متنوع تدوین و اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی در یک موقعیت خاص قرار داشت که تازه انقلاب اسلامی را آغاز کرده بود و یک مزدور منطقه با رهبری سران آمریکایی خود بر علیه ما وارد جنگ شد تا این نبرد نابرابر علیه ملت ایران آغاز شود.

 

وی یکی از بهترین و طلایی ترین دوران انقلاب اسلامی ایران را دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازگویی خاطرات آن دوران است که توانستیم در برابر ظلم و جور ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم.

 

احمدی با اشاره به اینکه باید تمام ابعاد جنگ تحمیلی به ملت ایران به ويژه نسل جوان رسانده شود، به اعلام برنامه های اجرایی پایگاه ها، حوزه ها و سپاه ناحیه جهرم پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه های چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی در کشور به مدت 40 هفته و به نیت چهلمین سالروز دفاع مقدس برنامه ریزی و در حال اجرا است.

 

وی به برنامه های این هفته در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم با برگزاری افزون بر 310‪ برنامه فرهنگی و هنری در تمام شهرستان به اجرا در می آید.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه در اجرای این برنامه ها تمام مساجد و پایگاه ها پای کار آمده تا به شکل منسجم و زیبا برگزار شود، تصریح کرد: گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس و مسئولان شهرستان از جمله این برنامه ها است که با پخش سخنرانی رهبری به صورت زنده انجام می شود.

 

 وی ادامه داد: امسال رژه روز دفاع مقدس نداریم و به جای آن رژه موتوری توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت اجرا می شود.

 

احمدی به برگزاری دومین سالروز تدفین شهدای گمنام و یادواره شهدای مدافع حرم در دوم مهرماه و همچنین شب شعر دفاع مقدس در مسجد «الزهرا (س)» اشاره کرد و گلباران قبور شهدا، برگزاری یادواره های شهد، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس و پخش فیلم های دفاع مقدس در پارک «کوهسار» توسط «تیپ 33 المهدی (عج)» را از دیگر برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس به شکل مجازی و حقیقی برگزاری می شود، خاطرنشان کرد: به سبب شیوع بیماری «کرونا» این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود.

کد خبر 973414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha