قیمت درب مرغداری ۱۲ هزار تومان است

اخوان رسول زاده درباره افزایش قیمت تخم مرغ در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها گفت: قیمت درب مرغداری ۱۲ هزار تومان است و قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمتی است که برای مشتری تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالرضا اخوان رسول‌زاده عصر امروز (شنبه ۲۹ شهریور) در برنامه گفتگوی ۱۸ و ۳۰ دقیقه شبکه خبر سیما با بیان اینکه تخم مرغ درب مرغداری شانه ای 12 هزار تومان است، گفت: با احتساب افزایش 23 درصدی سیستم سنتی توزیع، هر شانه تخم مرغ با وزن 2 کیلو گرم باید 28 هزار تومان بدست مصرف کننده برسد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ‌های تخم‌گذار با بیان اینکه سیستم سنتی توسط دلالان اداره می شود و در سیستم بهداشتی تخم مرغ در بسته بندی توزیع می شود افزود: اما بیشتر در سیستم سنتی اداره می شود.

او درباره افزایش قیمت تخم مرغ در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها گفت: قیمت درب مرغداری 12 هزار تومان است و قیمت 14 هزار و 500 تومان قیمتی است که برای مشتری تعیین شده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ‌های تخم‌گذار گفت: با همت انجمن تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار عزم بر این است که توزیع تخم مرغ از بازار سنتی به بخش بهداشتی منتقل شود.

او افزود: تنظیم درست قیمت بازار، ضامن آینده بازار خواهد بود و براساس وعده ها روند نهاده ها قرار است تسریع یابد اما هنوز در این بخش اتفاقی نیفتاده است. عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ‌های تخم‌گذار: قیمتی که الان برای تخم مرغ تعیین شده، مورد قبولِ صنف تولیدکنندگانِ آن نیست.

کد خبر 973443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha