برگزاری  نمایشگاه عکس شهدای دفاع مقدس در زاهدان

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: به همت اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان نمایشگاه عکس شهدای دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در زاهدان دایر شده است.

حمید رضا بندانی در گفت و گو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی هایی برای ایام توسط اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان صورت گرفت.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه عکس نوشته شهدای دوران دفاع مقدس در مجتمع مرکزی شهرستان زاهدان گفت: همه ساله این نمایشگاه برگزار می شود امسال نیز همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس این مهم صورت گرفته است.

بندانی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه عکس نوشته های شهدا، عکس نوشته های قرآنی، احادیث قرآنی مربوطه نیز به نمایش گذاشته شده گفت:  همزمان با همین ایام مسابقه پیامکی  شهدای دفاع مقدس ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان  برگزار می شود که سوالات مسابقه در اختیار همکاران قرار گرفته و باید پاسخ را تا هفته اول مهر با ارسال کنند.

بندانی تاکید کرد: اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف زاهدان تلاش دارد تا با برگزاری این گونه برنامه ها در راستای توسعه و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت بیش از بیش در این مجموعه تلاش کند.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری این گونه برنامه ها تاثیر فراوانی در نشان دادن از خودگذشتی‌ها و ایثار جانبازان دوران دفاع مقدس دارد.

 

کد خبر 973559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha