فیلم‌های منتخب شانزدهمین جشنواره فیلم  مقاومت  گیلان اکران می‌شود

قمری با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت گیلان از اکران فیلم‌های منتخب این جشنواره در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «روح‌الله قمری» امروز(یک‌شنبه، ۳۰ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گیلان اظهارکرد: این جشنواره همزمان در ۳۲ استان کشور در حال برگزاری است.

 


مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این جشنواره دوسال یک بار برگزار می شود گفت: تاکنون ۶۵ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شده است.

 

قمری با بیان اینکه فیلم کوتاه و بلند داستانی، مستند، پویانمایی، انیمیشن و فیلم‌نامه از موضوعات جشنواره مقاومت است تصریح کرد: منتخبین استانی در اختتامیه این جشنواره تجلیل می‌شوند و از هر بخش نفر برگزیده به جشنواره بین‌المللی راه می‌یابد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان تقدیر از مدافعان سلامت و مدافعان مقاومت را از برنامه‌های جانبی جشنواره فیلم مقاومت در گیلان اعلام کرد و بیان داشت: اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه(۳ مهر) در تالار مرکزی رشت با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 


قمری از اکران فیلم‌های منتخب جشنواره خبر داد و افزود: از اول تا سوم مهر روزی ۲ فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت اکران می‌شود.

 


وی در پایان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهارکرد: تئاتر شهدای غواص با عنوان «دستان بسته» در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) رشت به ‌روی صحنه می‌رود و عصری با شعر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که با همکاری هنرمندان استانی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 973631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha