برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لرستان اعلام شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سه هزار برنامه در استان لرستان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها از سوم خرداد ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سردار حبیب الله توکلی»، امروز(30 شهریور) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سه سطح اجرایی می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: امسال به دلیل اینکه در چهلمین سال دفاع مقدس هستیم، برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوم خرداد ماه آغاز شده بود.

 

وی افزود: سطح نخست برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوم خردادماه  آغاز شده و تا پایان اسفند ماه امسال ادامه دارد.

 

سردار توکلی اذعان داشت: در سطح نخست تعداد 185 عنوان و سه هزار  برنامه توسط رده های اقشاری بسیج با همکاری ادارات همکار در استان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طبق برنامه ریزی به عمل آمده سه هزار برنامه طی 40 هفته انجام می شود.

 

سردار توکلی افزود: تاکنون بخشی از این برنامه های انجام شده است و متناسب با زمان پیش رو بخش های دیگر اجرایی می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: سطح دوم شامل برنامه های عمومی است که در طول هفته دفاع مقس که از 31 شهریور آغاز و تا هفتم مهر ماه ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: سطح سوم هم در قالب 40 هفته برنامه ای تدوین شده سراسری است که یک هفته به استان لرستان اختصاص یافته است که از یکم تا هفتم آذر مام امسال با همکاری نیروهای مسلح استان اجرایی می شود.

 

سردار توکلی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان، بیان کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با همکاری سایر نیروهای مسلح برنامه های مختلفی را در طول هفته دفاع مقدس اجرایی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه  رژه موتوری در 31 شهریور با همکاری نیروهای مسلح استان اجرایی می شود، افزود: رژه موتوری با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح با تعداد 140 دستگاه موتور به یاد عملیات کمان 99 و پرواز 140 فروند هواپیمای جنگی  که بزرگترین عملیات هوایی در طول تاریخ کشور است برگزار می شود.

 

سردار توکلی افزود: در روز 31 شهریور همچنین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور 500 نفر از پیشکسوتان همه نیروهای مسلح برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس امسال به صورت ارتباط مسقیم سراسر کشوربا مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس در حوزه های مختلف هم طی 31 شهریور ماه امسال درمحل دائمی نمایشگاه خرم آباد با مشارکت همه دستگاه ها افتتاح می شود.

 

سردار توکلی افزود: دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و برگزاری نماز وحدت ظهر و عصر از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس طی روز 31 شهریور است.

کد خبر 973674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha