چهلمین سالگرد، آغاز شکوفایی دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم

سردار کریمی گفت: چهلمین سالگرد طلیعه ای برای شکوفایی دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی» در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام(ره) و شهدای دفاع مقدس به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: چهلمین سالگرد گرامیداشت ، طلیعه‌ای برای ورود به مرحله جدیدی از شکوفا شدن دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت امروز در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس به اوج تعالی و شکوفایی خود رسیده است، افزود: می توان گفت، چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهترین زمان برای صدور این فرهنگ به دنیای اسلام و جهان است.

 

وی با اشاره به آغاز برنامه های دفاع مقدس با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب بیان کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیانات نورانی و گوهر بار فرمانده معظم کل قوا آغاز می شود و قطعا بیانات ایشان راهنما و راهگشای آینده نظام اسلامی است.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه روز تاریخی ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ به همان اندازه اهمیت دارد که روز ۲۲ بهمن سال ۹۷ اهمیت داشت، خاطر نشان کرد: اگر در روز ۲۲ بهمن سال ۹۷ وارد گام دوم انقلاب شدیم در روز ۳۱ شهریور ماه سال۹۹ نیز وارد گام دوم دفاع مقدس خواهیم شد که وجه مشترک این دو ادامه راه با قدرت همراه با جدیت و به کارگیری همه ظرفیت ها و توان داخلی است.

 

فرهنگ دفاع مقدس الگویی برای حرکت در مسیر ارزش ها

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ متعالی و برگرفته از فرهنگ عظیم عاشورا است، افزود: در طول این سال ها با الگوگیری و حرکت در مسیر این فرهنگ ارزشمند دیدیم هرکجا که فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دهیم به دستاوردهای بسیار زیادی خواهیم رسید.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه این الگوپذیری باید در گام دوم دفاع مقدس بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی باید بیش از پیش با این فرهنگ آشنا شوندو آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

وی همچنین به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان در طول این چهل سال اشاره کرد و گفت: این فرهنگ ایثار و شهادت بود که در طول این سال ها تمام توطئه ها و معادلات دشمنان را به هم ریخت و انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت به پیش برد.

 

فرهنگ دفاع مقدس و ایثار تنها راه غلبه بر دشمنان است

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تنها راه عبور از سختی ها و غلبه بر دشمنان به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از عاشورای حسینی است و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس راه شهدای دشت کربلا و امام حسین(ع) را رفتند.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست اما راه و مکتب ایشان در وجود فرزندان حضرت روح الله همواره زنده است.

کد خبر 973805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha