​ایجاد انبار مکانیزه محصولات کشاورزی و غذایی در مرز اینچه برون

حسن زاده گفت: سازمان توسعه و تجارت ایران برای ایجاد انبار مکانیزه محصولات کشاورزی و غذایی در مرز اینچه برون حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «درویشعلی حسن زاده» عصر امروز (یکشنبه 30 شهریور) در ستاد تنظیم بازار استان گلستان اظهار کرد: هشت پروژه زیرساختی برای توسعه بازرگانی استان گلستان به سازمان توسعه و تجارت معرفی پیشنهاد شده است که از این تعداد پروژه، دو طرح برای اجرا در استان مورد پذیرش قرار گرفت.

 

معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: دو پروژه تجهیز آزمایشگاهی کنترل کیفیت محصولات صادراتی و پرداخت بخشی از هزینه های ساختمان انبار مکانیزه جهت نگهداری محصولات صارداتی کشاورزی و غذایی در مرز گلستان مورد تأیید سازمان توسعه تجارت قرار گرفت.

 

حسن زاده بیان کرد: این پروژه ها بر اساس منابع سازمان توسعه و تجارت و براساس نیاز استان گلستان مورد موافقت قرار گرفته است.

 

وی گفت: در کنار این پروژه ها با سه دستگاه متولی راه آهن، اداره کل راهداری و استاندار گلستان رایزنی انجام شده است و تاکید کردیم سازمان هایی که در حال فعالیت هستند و یا نیاز به توسعه دارند را به ما معرفی کنند و لیست تعدادی از فعالانی این بخش به صمت گلستان ارسال شده است.

 

معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: حمایت سازمان توسعه تجارت به شکل پرداخت یارانه و همچنین کمک های بلاعوض است.

کد خبر 973830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha