شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا مردم محلی را می‌دزدند

شبه نظامیان تحت حمایت ایالات متحده وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) دهها غیرنظامی را در استان رقه در شمال سوریه ربودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، شبه نظامیان تحت حمایت ایالات متحده وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) دهها غیرنظامی را در استان رقه در شمال سوریه ربودند.

 

منابع محلی که نخواستند نامشان فاش شود ، به خبرگزاری رسمی سوریه SANA گفتند که شبه نظامیان SDF روز یکشنبه به چندین خانه در شهر المنصوره و تعدادی از روستاهای اطراف حمله کردند و دهها جوان را ربودند.

 

این منابع افزودند که شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا اسیران را به مکانی نامعلوم بردند.

 

این منابع خاطرنشان کردند که ستیزه جویان SDF از نرخ بالای بیکاری در منطقه بهره برداری می کنند تا مردم محلی را مجبور به کار در حفاری تونل های زیر زمینی می کنند.

 

گزارش شده است که در میان حملات مداوم و دستگیری غیرنظامیان توسط شبه نظامیان ، شرایط امنیتی در مناطق تحت کنترل SDF در استانهای حسکه ، دیرالزور و رقه رو به وخامت است.

 

ساكنان شبه نظامیان مورد حمایت آمریكا را به سرقت نفت خام می کنند. در همین حال ، نیروهای ارتش ترکیه و شبه نظامیان متحد آنها تعداد زیادی شهر و روستا در استان حسکه را با گلوله های گلوله باران کرده اند.

کد خبر 973915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha