۷ طرح گردشگری در استان ایلام به بهره برداری می رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: در هفته گردشگری، ۷ طرح گردشگری در استان ایلام به بهره برداری می رسد.

«عبدالمالک شنبه زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با توجه در پیش بودن برنامه های بزرگداشت هفته گردشگری که هرساله از ۱ لغایت ۷ مهرماه برگزار خواهد شد  این اداره کل برنامه هایی را در همین راستا اجرا می کند.

 

وی  همچنین از برگزاری فم تور گردشگری در این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و عنوان کرد: افتتاح یک خانه مسافر در شهرستان بدره، افتتاح سه واحد خانه بوم گردی در شهرستان های هلیلان، دره شهر و  سیروان و افتتاح سه آژانس مسافرتی در سطح شهر ایلام از دیگر برنامه های هفته گردشگری است.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه در هفته گردشگری تیزرهای مختلفی از جاذبه های گردشگری استان در شبکه استانی پخش می شود، اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته LIVE های مختلف از جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی نیز منتشر و تورهای مجازی استان از شبکه های مختلف مجازی(وات ساپ-تلگرام-اینستاگرام و….) پخش می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از صدور مجوز برای ایجاد چهار اقامتگاه بوم گردی در استان در سال جاری خبر  داد و اظهار کرد: مجوزایجاد چهاراقامتگاه بوم گردی در سطح استان صادر و مجوز ۱۳ اقامتگاه بوم گردی نیز تمدید شده است.

کد خبر 973934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha