تبعیت محض از رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دفاع مقدس میدان دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی بود، بود، گفت: تبعیت محض از رهبری رمز ماندگار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «امان الله گشتاسبی» در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت جهاد و شهادت در زاهدان بیان داشت: دفاع مقدس سراسر از عشق و ایثار به انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس حاکی از ایثار و مجاهدت های مرزبانان این آب و خاک برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: دوران دفاع مقدس هم برای دفاع از ارزشهای انقلاب بود و هم دفاع از اسلام ناب محمدی بود.

 

گشتاسبی ادامه داد: بعد از چهل سال از مردانی تجلیل می کنیم که جوانی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا انقلاب پیروز و با استحکام باشد.

 

وی افزود: اگر می خواهیم راه امام خمینی رحمت الله علیه ادامه داشته باشد و انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی پیوند بخورد باید در مسیر تبعیت مقام معظم رهبری باشیم.

 

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: امروزه حاصل آن مجاهدت ها در برابر دشمنان این است که انقلاب راه و مسیر خودش را شناخته و به قله های مد نظر امامین انقلاب رسیده و به سرعت در حال پیشروی است.

 

گشتاسبی  در خاتمه گفت: دشمنی دشمنان به خاطر این است که انقلاب در مسیر خودش در حال مبارزه و جهاد است و همه ما باور داریم که اگر ایثارگری رزمندگان نبود قطعا اثری از انقلاب وجود نداشت.

کد خبر 974039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha