آثار ارزشی دفاع مقدس در عرصه فرهنگ و هنر با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب جریان سازی شود

قاسم پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آثار ارزشی دفاع مقدس در عرصه فرهنگ و هنر با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب جریان سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در جمع فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در فرمانداری کرج برگزار شد گفت: نهضت ترویج آثار مکتوب و مصور رزمندگان دوران دفاع مقدس به جریان افتاد.

 

فرماندار کرج و معاون استاندار البرز افزود: نهضت ترویج آثار مکتوب و مصور از رزمندگان دوران دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری دلاوری های آنان باید جریان سازی شود. 

 

وی توضیح داد: دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس، گنجینه های ارزشمندی هستند که باید برای حفظ و تبیین آن تلاش کرد و در این خصوص یک نهضت فرهنگی و اجتماعی با محوریت گام دوم انقلاب باید شکل بگیرد. 

 

وی خاطرنشان کرد: نسل امروز نیازمند راهبرد کلانی است که در جریان هشت سال دوران دفاع مقدس به واسطه رشادت رزمندگان به تصویر نشست. 

 

فرماندار کرج تصریح کرد: سرمایه های فرهنگی هشت سال دوران دفاع مقدس باید احیاء شود در غیر این دشمنان و استکبار جهانی « جنگ » مبتنی بر میل خود روایت می کند.

 

 

کد خبر 974089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha