اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران دستاورد دفاع مقدس است

سردار کشکولی با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران است، گفت: اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران دستاورد بزرگ دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« مرتضی کشکولی» امروز(31 شهریور) در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت چهلیمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: بعد از چهل سال آثار و برکات جنگ آنچنان با تحکیم انقلاب عجین است که هنوز هم مردم با شور و شوق از ارزش های دفاع مقدس صیانت می کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم با در مراسم های بزرگداشت هفته دفاع مقدس حضور دارند و این هفته تنها مخصوص نیروهای نظامی، ارتشی و سپاهی نیست، افزود: مردم در مراسم مختلف حضور می‌یابند و تبریک می‌گویند.

 

سردار کشکولی وحدت بین مردم و نظام را رمز پیروی در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: ملت ایران اسلامی با وحدت در برابر دشمن تا دندان مسلح بعث که مورد حمایت دنیای غرب و مستکبران بود ایستاد ودر سایه فرهنگ جهاد و مقاومت به پیروزی رسید.

 

وی با تاکید به اینکه بسیجی‌ها و پاسدارها و ارتشی‌ها فدایی و سرباز ملت هستند، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله ملت ایران پیروزشد.

 

سردار کشکولی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران دستاورد دفاع مقدس است، افزود: باید از این گنجینه بزرگ به خوبی حراست شود.

 

وی افزود: تجربه های دفاع مقس، الگویی بزرگ برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

سردار کشکولی با اشاره به جنگ نرم دشمنان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، افزود: استفاده از تجربه های بزرگ دفاع مقس در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی  بستر شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

کد خبر 974111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha