فداکاری های ملت ایران در تاریخ ماندگار است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه فداکاری های ملت ایران در تاریخ ماندگار است، گفت: مردم ثابت کردند که در همه حوادث و صحنه ها در میدان عمل حضور دارند و نمونه بارز آن رزمایش مواسات و کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه موتوری آغاز هفته دفاع مقدس، با تبریک این هفته به خانواده های شهدا و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس فصل جدیدی را در مقابل جهانیان گشود و حماسه ای استکبارشکن و ماندگار شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهل بیت (ع) الگو گرفته بودند، ادامه داد: ملت عزیز ایران اسلامی پس از آن دوران نیز با استعانت از ائمه اطهار (ع) بر فتنه ها فائق آمدند.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه فداکاری های ملت ایران در تاریخ ماندگار است، اظهار کرد: مردم ثابت کردند که در همه حوادث و صحنه ها در میدان عمل حضور دارند و نمونه بارز آن رزمایش مواسات و کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا بود.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به جمع آوری و توزیع حدود ۴۰۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در مرحله نخست رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: حدود ۱۵۰ میلیارد ریال کمک نیز در مرحله دوم این رزمایش جمع آوری شده که ایثار مردم استان را ثابت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان اسلام منفورترین حکومت های جهان را دارند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر خلاف نقشه های دشمن هر روز محبوب تر و قوی می شود و این وعده الهی برای مومنین است.

 

کد خبر 974120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha