رزمندگان دفاع مقدس میهمان کانون فرهنگی شهید احمد گلمحمدی

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان استان مرکزی میهمان کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی بودند.

«احسان صالحی» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از حضور رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در کانون فرهنگی شهید احمد گلمحمدی، مسجد صاحب الامر(عج) خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این برنامه به همت کانون و همکاری صدا و سیما انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی افزود: در این مراسم مصاحبه با رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهداء در قاب دوربین با حضور عوامل بسیج صدا و سیمای استان مرکزی در صحن مسجد حضرت صاحب الامر(عج)کوی صالح آباد اراک انجام شد.

 

وی افزود: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این دیدار بود که به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک انجام شد.

 

این مقام مسئول همچنین به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده های معظم شهدا بصورت مجازی، آذین بندی و سنگربندی در ورودی و داخل صحن مسجد از جمله برنامه های این هفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی ادامه داد: توزیع تبرکات حرم امام رضا(ع) و مهر تبرکی حرم حضرت اباالفضل العباس(ع)، برگزاری مراسم زیارت عاشوراء هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ، ارتباطات تصویری با مدیران کانونهای فرهنگی منطقه 5 اراک و برگزاری مسابقات فرهنگی بصورت مجازی از دیگر برنامه های این کانون در ایام هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 974135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha