​بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس موجب بقای انقلاب اسلامی می شود

گرزین گفت: بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس و انتقال ارزش های آن دوران به نسل امروز موجب بقای انقلاب اسلامی می شود.

«ناصر گرزین» در حاشیه نمایشگاه اقتدار 40 به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فرهنگ دفاع مقدس را انسان های شریف و پاکی به وجود آوردند که با صلابت، رشادت و فداکاری از خاک و میهن اسلامی دفاع کردند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بر لزوم بازخوانی رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس و انتقال ارزش های آن دوران به نسل آینده موجب بقای انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

وی بیان کرد: یکی از تکالیفی که بر عهده همه ما قرار دارد انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز است، در واقع این تکلیف شرعی و قانونی ما است که با برپایی نمایشگاه ها، تاریخ شفاهی دفاع مقدس و ثبت رویدادهای جنگ تحمیلی و غیره به مسائل پرافتخار آن دوران بپردازیم.

 

گرزین با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید سرلوحه کار ما قرار گیرد، متذکر شد: اگر قرار است فرهنگ انقلاب و ایثارگران و شهدا برای همیشه جاری و ساری باشد باید به نسل جدید منتقل شود و راه آن نیز انجام اقداماتی همانند برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس است.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه دشمنان هشت سال جنگ نابرابر به ایران اسلامی تحمیل کردند، افزود: جوانان این مرزوبوم با نثار خون خود از انقلاب اسلامی پاسداری کردند و امروز شاید نتوان تمامی ابعاد دوران دفاع مقدس را بازگو کرد اما وظیفه داریم تا جای ممکن میراث گرانبهای دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه «اقتدار ۴۰- دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان» صبح امروز(دوشنبه ۳۱ شهریور) به مناسب چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس در فضای نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا شد و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

 

کد خبر 974141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha