خاطرات دفاع مقدس الگوی مناسبی برای جوانان امروز است

امیر رضایی گفت: خاطرات دفاع مقدس، سراسر تداعی رشادت ها است و ایثارگری جوانان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می کشد که می تواند الگوی مناسبی برای جوانان نسل امروز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «ابوالقاسم رضایی»، امروز (دوشنبه 31 شهریور) در آئین افتتاحیه هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان استان فارس گفت: مسائل مهم تاریخی باید به نسل جدید انقلاب به خوبی معرفی شوند و دفاع مقدس از این مسائل مهم است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد افزود: مرور مطلوب خاطرات دفاع مقدس، موجب آگاهی نسل جوان می شود و در گام دوم انقلاب نقش کلیدی دارد.

وی اضافه کرد: خاطرات دفاع مقدس، سراسر تداعی رشادت ها است و ایثارگری جوانان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می کشد که می تواند الگوی مناسبی برای جوانان نسل امروز باشد.

امیر رضایی تصریح کرد: امروز نیز جوانان و پیشکسوتان استان ر پیشبرد اهداف انقلاب، نقش محوری دارند که باعث عبور ما از بحران های مختلف شده است.

وی با ابراز خرسندی از شناخته شدن ایران به عنوان یکی از پر قدرت ترین کشورها در عرصه‌های نظامی جهان عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، رمز این موفقیت است.

امیر رضایی تاکید کرد: توانمندی دفاعی امروز کشور، نتیجه استفاده از تجارب دفاع مقدس، درایت رهبر معظم انقلاب، خون مطهر شهدا و مقاومت مردم همیشه در صحنه است.

کد خبر 974153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha