اجرای طرح قرآنی « هدیه به غنچه های نور»

رییس فرهنگسرای قرآن از اجرای طرح قرآنی « هدیه به غنچه های نور» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از اجرای طرح قرآنی « هدیه به غنچه های نور» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی، برنامه ها و کلاس های فرهنگسراها در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: فرهنگسرای قرآن برای تشویق قرآن آموزان کودک و نوجوان مخاطب در فرهنگسراهای شهر تهران، در قالب طرح جهادی «هدیه به غنچه های نور» جوایزی را به این عزیزان اهدا می کند.

 

وی افزود: این طرح در قالب فرهنگسرای جهادی قرآن برنامه ریزی شده که طی آن از اقلام موجود در انبار فرهنگسرا بسته هدایایی در قالب 114 قطعه هدیه شامل لوازم التحریر، اسباب بازی، لوح فشرده و کتاب آماده و در اختیار تمام فرهنگسراهای شهر تهران قرار می گیرد.

 

رییس فرهنگسرای قرآن یادآور شد: این هدایا ویژه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی است که در رشته های مختلف علوم قرآنی فعالیت می کنند و از ۳۱ شهریور ماه توزیع خواهد شد.

 

خاکی خاطرنشان کرد:طرح «از شهدا بیاموزیم» در قالب پوسترهای مجازی است که هر روز به زندگینامه یک شهید، خاطرات جنگ و سبک زندگی شهداء هفت سال دفاع مقدس می پردازد.

 

وی ادامه داد: طرح «کتابدان» به صورت فتوکلیپ با معرفی «کتاب خداحافظ درختان سرو » نوشته مژگان شیخی، فرهنگ «سخنان امام حسین علیه السلام » نوشته محمد دشتی و معرفی کتاب «مقتل جامع سیدالشهدا» نوشته گروهی از تاریخ پژوهان زیر نظر مهدی پیشوایی آماده و منتشر خواهد شد.« پیام شهدا» یک فتوکلیپ از وصیت نامه شهداست که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: در قالب طرح «کتاب عاشقی» که به صورت پوستر مجازی تهیه شده، هر روز یک کتاب را به مخاطبان خود در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن با موضوع دفاع مقدس و شهدا معرفی می کند.

 

 

کد خبر 974161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha