هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است

خادمی در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای نبرد انقلاب اسلامی ایران با دشمن تا دندان مسلحی است که به پشتوانه اعتماد به قدرت های نظامی دنیا حمله به مرزهای این سرزمین را آغاز کرد.

 

در ادامه این پیام استاندار لرستان آمده است: براستی پیروزی در این نبرد نابرابر حاصل نمی شد مگر با رشادت و دلاوری مردان و زنان مسلمان میهن اسلامی ایران که با دستان خالی اما اراده ای پولادین و با تکیه بر ایمان و اعتقادی راسخ، اجازه جدایی ذره ای از خاک وطن را به رژیم بعثی ندادند.

 

همچنین در این پیام آمده است: حاصل آن مقاومت ها و رشادت های مخلصانه، امروز در پیشرفت دانش و تکنولوژی بومی توسط جوانان بسیجی این خاک زرخیز به وضوح برای تمام دنیا قابل احساس است و یقینا با بهره گیری از این ظرفیت می توان بر اهریمن توطئه و استکبار پیروز شد.

 

استاندار لرستان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جان بر کف،آورده است: بر خود لازم می دانم هفته دفاع مقدس، سالگرد آغاز روزهای عشق، رشادت و شهامت را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم عزیز ایران سربلند بالاخص مردم مومن و رشیدپرور استان لرستان تبریک و تهنیت  عرض نمایم.

 

کد خبر 974218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha