توسعه فعالیت های فرهنگی برای معرفی دفاع مقدس ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امنیت امروز را دستاورد دفاع مقدس دانست و گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی برای معرفی دفاع مقدس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(31 شهریور) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: امنیت امروز و پیشرفت های حاصل شده از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ و همیشگی برای ملت ایران است، افزود: امروز فرهنگ دفاع مقدس الگوی آزادیخوان جهان شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در راستای مقابله با توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی برای معرفی دفاع مقدس ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به رهنمودهای رهبری در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت، بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس سراسر رهنمود بود که بایستی مسئولان استانی این آموزه ها را استخراج و فعالیت های فرهنگی وسیع تری در جهت معرفی دفاع مقدس انجام دهند. 

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تمامیت ارضی و استقلال سیاسی ملت ایران را حفظ کرد، اذعان داشت: دفاع مقدس برای ما همراه با پیروزی و موفقیت بوده و باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه پیشرفت های نظامی و علمی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: پیشرفت نظامی و دفاعی ایران سبب شده که دشمن جرات حمله به کشور ما را نداشته باشد.

 

گفتنی است، امروز همزمان با سراسر شود همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

کد خبر 974245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha