اهدای ماسک بهداشتی رایگان به هیئت ها

ماسک بهداشتی رایگان برای هر هیئت ۱۰ هزار ماسک اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ماسک بهداشتی رایگان برای هر هیئت ۱۰ هزار ماسک اهدا می شود.

 

همراه اول  و عتیق در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی، برای هر هیئت سهمیه ۱۰ هزار ماسک در نظر گرفته است.

 

 مدیران هیات، منبری ها و مداحان، جهت استفاده از خدمات عقیق و دریافت ماسک های اهدایی می توانند به آدرس https://panel.aghigh.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

 

 مدیران هیات، منبری ها و مداحان می توانند با ارسال شماره تلفن همراه خود، کدی را جهت ورود به سامانه دریافت کنند. پس از ورود به صفحه ثبت نام، افراد باید فیلدهای مربوط به اطلاعات هیات یا مسجد نظیر نام و شماره تماس مدیر هیات، استان و شهر محل استقرار هیات یا مسجد به همراه آدرس دقیق و آدرس صفحات مجازی که فعالیت های مسجد یا هیات در آنها منعکس می شود را وارد کرده و اطلاعات را ارسال کنند.

در گام بعدی و پس از ثبت اطلاعات، باید تصویر مدارک و مجوزهای دریافتی از سازمان تبلیغات اسلامی یا مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه تصویر کارت ملی مدیر هیات و درخواست کتبی جهت دریافت ۱۰هزار ماسک را ارسال نمایند.

 

مدارک ارسالی بررسی و از طریق سامانه اطلاع رسانی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی ۰۹۱۹۴۶۹۲۵۵۹ تماس بگیرید.

کد خبر 974273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha